tisdag 3 januari 2012

Tråkigt slut ....


Och en tråkig början! 

Vaknade på nyårsafton men influensa, missade både grillningen vid sjön och kvällens goda mat och umgänge hos vänner! Kan inte rekommendera en ensam nyårsafton, det var inget kul ... 
Nu kryper det i hela kroppen, vill städa bort julen men orkar inte riktigt än!
Nu vill jag ha nytt och fräscht känns det som!

Innan nyår var jag på lite shoppingrundor, har länge letat efter nya muggar, har vänt o kännt på många olika. Till slut bestämde jag mig för dessa fina muggar från pb Home! 




Kunde ju naturligtvis inte låta bli att köpa några skålar också. Har en förkärlek för skålar i alla dess former, har mängder ... ;-)
Tror jag ska köpa några assietter till muggarna också! 
Köpte muggarna i mysiga butiken Slott o Koja i Borås http://slottochkojaiboras.blogspot.com/

Första tulpanerna är inhandlade! 



Naturligtvis vita! 

Köpte också lite olika ljusstakar på loppis, har tänkt att de ska bli vita allihop! 
Är så fint att ställa flera olika ljusstakar i en klunga! Ska försöka hitta några till en annan dag. 



Här är en som är spraymålad!

Dags att lägga sig en stund till och hoppas att krafterna kommer tillbaka! 
Ha en bra dag! 
Kram Satu