tisdag 31 januari 2012

Nytt skåp!


Go kväll allihop!

Häromdagen hittade jag ett skåp som jag var "tvungen" att få med mig hem. Sen dess har jag och skåpet vandrat omkring här hemma, stora frågan vi har diskuterat är var ska skåpet hänga? 
Måste erkänna att det var min kära som till slut kom med det bästa förslaget, en lite snutt som är mellan hallen och vardagsrummet. Berömde honom naturligtvis mycket, han brukar inte vara särskilt aktiv i hur det ser ut här hemma. :-)
Nu "måste" jag ju åka till loppisar och affärer för det måste ju vara något i skåpet också, tänk vilka bekymmer man skapar sig ... 




Visade för ett tag sen lite gamla udda ljusstakar som jag har köpt på loppis, nu har de blivit målade, spraymålade några och sen är några målade med pensel. 




Trevlig tisdagskväll till er! 
Kram Satu