söndag 30 oktober 2011

På gång ...!

Hej på er! 
Oj vad det springer iväg, tiden alltså! Har varit en lite rörig vecka, men det har också varit en roligt vecka! På jobbet har vi målare, målare och målare, vilket innebär väldigt rörigt, men vi försöker intala oss att det blir bra när det blir färdigt. Har varit på klädparty hos Anna, det var House of Lola kläder som visades, underbara men så snopen jag blev när jag fastnade för en underbar rosa tröja så visade sig att den var slut :-(


Men, men så i fredags åkte jag till Laila på Le och Landa i Dalsjöfors, hon hade premiär på sin nya butik Le och Landa på Hörnet! Nu finns det två underbara butiker brevid varandra, så i den ena hittade jag en klänning från Cream!


Igår fick jag med mig gubben min på en liten tripp till Fritsla och Fritsla Tyglager, en underbar affär med tre våningar! Hade tänkt köpa nya muggar men det blev en lykta och två lampskrärmar istället! 



Men han uppskattade inte denna affär! Satt mest i bilen utanför, ja ja han fick också handla lite, vi var även i Skene en sväng där det fanns en affär med fiskegrejer. Konstigt att det alltid behövs något nytt bland hans fiskegrejer!! 

För övrigt har jag lite pyssel på gång också, en tomtemor som väntar på att sys ihop och sen har jag börjat sticka på en poncho också! Det var jättelänge sen jag stickade något men det var riktigt kul! 



Härlig söndag till er och ni har väl inte glömt ställa tillbaka klockan! 
Kram Satu