måndag 10 oktober 2011

Bildsmycken!


Hej igen! 
Jag har provat på att göra bildsmycken, det var riktigt kul! Man kan egentligen ha vilken bild som helst, fotografi, stämplat, urklippt ... ja det är bara fantasin som sätter gränser! Över bilden häller jag en vätska som heter ICE Resin som stelnar. Vätskan ger en liten förstorande effekt.


Här har jag tagit ett fint papper och stämplat bokstäver, 
har även satt på två små pärlor. Med denna bricka kan 
man ha bild på båda sidorna.


Här har jag stämplat ett hjärta på ett fint papper!


Här en annan slags bricka där jag också har stämplat bokstäver. På denna bricka går det bara ha en bild.


Här har jag stämlat en stort A som i Alexandra, min kära dotter!
Även två små pärlor!


Här har jag en bricka som är ljust silverfärgad! Detta var den första jag gjorde så bilden hamnade lite snett ;-) Stämplade på vitt papper.


En rektangelbricka som går att ha bild på båda sidorna. 
Stämplat ett S och en mini mini pärla. Här har jag använt ett vitt papper.
Hör av dig om du är intresserad! 
Kram Satu