lördag 22 oktober 2011

Lördag morgon!

Christer är och fiskar, vad ska man hitta på då tro? Städa skulle behövas, nä får bli en annan dag. Tvätta, ok lika bra å köra igång maskinen. Gå ut på en promenad kanske, näe, regnar och blåser!
Mitt lilla pysselrum är väldigt lockande, kanske några tomtar, dem senaste 3 blivit sålda ... så kul! Skulle dock behöva plocka o städa här med ser jag, har ett bord som är två meter långt men just nu syns det knappt för allt material som ligger framme, men tycker det är ganska inspirerande faktiskt.
Tar fram lite tyger och ser om jag får ihop någon tomtefar ... sätter mig på golvet där finns det plats!
Hoppas ni får en härlig helg, får se om jag får ihop något nytt att visa er senare, dock har min dotter tagit med sig sin kamera till Karlstad på folkracetävlingar! 

Kram Satu