söndag 18 december 2011

Fjärde advent o mindre än en vecka till julafton ... här pågår städning och pyntning. Vi har fått lite lagom med snö inatt, förhöjer julkänslar! 


Granen klädde vi igår kväll, men vad svårt det är att ta bra bild på en gran! 
Hade tänkt vitt pynt i granen i år, men den hade inte handlarna tänkt, har inte hittat några fina vita kulor, fick bli silver istället och sen har jag virkat lite vita hjärtan och stjärnor.





Istället för en stjärna i toppen hängde jag dit en liten vit ängel, hoppas hon skyddar oss här hemma i jul!


Virkbeskrivningar hittade jag på http://www.garnstudio.com 


Även tallrikshyllan har fått lite små tomtar,
 dessa gjorde jag och min dotter för några år sedan.


Amaryllisen har slagit ut så fint!




Nä nu är det dags att fortsätta städa! 
Stressa inte där ute, det blir jul ändå!

Kram Satu!