lördag 3 september 2011

Hejsan! 
Nu har jag äntligen tagit mig i kragen så ni får se lite av det jag har grejat med sista tiden. Nu när hösten är här börjar det klia i fingrarna igen med både det ena och det andra, har gjort en beställning idag från Panduro så hoppas jag att det ska bli lite mer smycken också. Det är så roligt varje gång någon uppskattar det man har gjort. 


Men först måste jag visa en liten ängel som jag fick av mina 
kära medarbetare som jag inte ska fortsätta vara chef för :-( 
Ängeln har en tjej gjort, kommer tyvärr inte ihåg namnet, 
men hon gör en massa fina saker i luffarslöjd. Inte nog med det, 
en underbar bukett med rosor fick jag också. Ska sägas att jag även fick en 
fin tavla med gruppkort och enskilda kort på alla i gänget, dock lägger jag
inte ut den här, vet ju inte om alla uppskattar att hamna på min blogg. 
Men jag kommer att sakna Omvårdnadsteamet! 
Ni är Bäst!





Jag har länge letat efter en tallrikshylla, nu har jag äntligen en, 
och inte nog med det, jag fick den alldeles gratis av en så snäll tjej som
 heter Jessica, Stort Tack!


Nu ser den ut så här, har naturligtvis målat om den ;-)
och sen har jag hittat olika gamla tallrikar.


Hade tänkt ha den i köket men den blev för stor där, 
fick bli över skänken i vardagsrummet istället. 

Några gamla gräddkannor från loppis, kommer att bli fler på den lilla hyllan!





 Nya gardiner i sovrummet har också kommit upp,
en hissgardin, dålig bild dock.





Några kuddar på sängen också, samma mönster på gardinerna.



Sen blev det en ny lampskärm också!


Jag har också flyttat upp mitt pysselrum från källaren,
 blev riktigt mysigt.