lördag 26 februari 2011

Veckans Änglar!

Hejsan!
Fick vårkänslor i morses när jag var ute och hämtade tidningen, fåglarna sjöng så vackert och det var inte minusgrader. Senare under dagen kunde man även ana lite solsken, våren kanske är på väg ...
Under veckan har det blivit lite mer pyssel. En Tilda ängel som blev färdig idag. Har även gjort några till små tavlor med änglamotiv. Har lämnat allt pyssel med änglar till Svärdfästet inför ängladagen, det är så roligt när andra tycker om det jag har gjort! På hemvägen igår stannade jag hos Pysselstina i Gånghester som "vanligt", ja det händer ganska ofta! Hon hade fått in en del nyheter, roligt när kunderna får gå in i köket och plocka innan hon ens hunnit packa upp. Det är service det! Tänk vad roligt om man hade en sådan liten underbar butik. Kanske nästa karriär ... vore underbart, men då skulle jag även sälja loppisfynd, heminredning, ommålade möbler, pyssel, smycken ... oj oj det skulle bli en stor affär. Nu ska jag duka bordet, luktar gott från spisen, Christer håller på med maten, ja han är jätteduktig vid spisen, får bara hjälpa honom lite med att röja upp. ;-)
Kram Satu