lördag 22 januari 2011

Loppisfynd!

Idag fick jag med mig "guben" på en liten loppistur. Vi var på Limmareds återbruk. Hittade lite småflaskor, fick alla för en femtilapp, prutade naturligtvis! Köpte även en jättefin linneduk, vet inte riktigt vad jag ska ha den till men det kommer jag nog på! Förutom detta hade de en utförsäljning av Almedaltyger, köpte tyg till två stora fönster för 200 kr, men detta är till två fönster på Svärdfästet. Ska bara sätta mig en dag och sy dem också. Är det någon som har en soffa eller några fotöljer som ni vill bli av med får ni gärna höra av er, vi håller på och gör iordning två rum till personalen.
Nu ska jag gå ner till mitt pysselrum och se om jag får ihop en dörrskylt till Frida! Syns senare! Kram Satu  

Ställde flaskorna på en silverbricka, en oputsad sådan!

Observera att jag har ställt tulpanerna i en
tubvas som går ända upp!